Friday, January 16, 2009

futsal!!


hye loves!!
I woke up today at 10:40am. awal cos nak sidai kain. and t'igt smlm pas main futsal tak mandi! euww!!?I noe! but takleh tahan la smlm. penat+sejuk. then tgh berlenak2 kat tilam, An[Fara's heartbeat] msged Sakoy ajak lepakss. huwmph. dgn bau busuk xmandi lg nak kuar?so kami t'paksa reject. sori An!! that's me, in Leez's car on our to futsal, Segay[glam name for Segamat],texting baMirajby telling him about my activity. [poyoness haha] and yeah, I got pimples. LOL.

okay,okay. camwhoring kat goal konon2 gol&gincu. this is my first time playing futsal. before ni ada la. but tak main, just duk and be a cheerleader. ergh. no. not cheerleader tp tukang jerit. bkn bg sokongan pon,memekak ade la.



that's Sakoy, and my 2 housemates. well only for this month cos next month pindah masuk umah Zara. adoiii. talking bout pindah, malasnyaaa nak kemas brg!!!! ouh,lupa. Sakoy pon camwhoring jugak.
hurm. tgkp gambar mcm tuh padahal kat depan ramai gilaa org. hahahaha WHO CARES! it's a public domain anyway.






my team is all akak2 bachelor. cos Sakoy Leez n Kak Wani team lawan. ni sume 'lat talilat tali tamplong' la pny pasal! tp tape, my team pon dasyat apee. ade yg smp terbukak tali bra. god knows cane sampai gitu skali. haha. and I sepak bola tah ape ape. nak aim stret tp senget gak. adoi. pastu main br 3 minit dah rase nak pitam. cane laa si Fernando Torres tuh tahan kan. itu cinta saye. SMART oh! tatau sape? google la.
this is the fellas. okay except for one. Kak Wani. ouh,Kak Wani is my cousin. She's taking bachelor degree in Islamic Banking here.
ni la akak2 bachelor tuh. the one wearing spec tuh our ex-housemate. she's now staying w Kak Ajar,yg wearing red shirt. hurm then smp umah,tukar baju terus flat. tipu la trus flat cos before flat mesti la wajib bukak myspace cos nak tgk latest comments in Bawang's blog pasal cite Loompa tuh. heh. okay la,that's all for now. gtg nak buat assignment. belambak. tp pretend mcm tade. biasa la kan. haha byess~

No comments:

Post a Comment